دانلود پاورپوینت آموزش اکسس
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
دانلود پاورپوینت آموزش اکسس

دانلود پاورپوینت آموزش اکسس

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل : .PPT ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) قسمتی از متن .PPT : تعداد اسلاید : 107 اسلاید آموزش ACCESS تهیه کنندگان: میلاد نیکویی مهدی اسفندیاری کیانوش کیوان مقدمه معرفی برنامه معرفی نرم افزار ACCESSاکسس یک برنامه قوی مدیریتی برای ایجاد پایگاه داده(بانک اطلاعاتی)می باشد که می تواند درطبقه بندی(SORTING) ٬سازماندهی(ORGANIZATION) ٬اصلاح (EDIT) و گزارش کردن اطلاعات(REPORTING)مورد استفاده قرار می ...


  • دانلود پاورپوینت آموزش ACCESS

    magirans.com/دانلود-پاورپوینت-آموزش-access.htm

    لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت آموزش access توجه فرمایید.. 1-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه دانلود پاورپوینت آموزش access قرار داده شده است. 2-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ...

  • دانلود کتاب PDF آموزش اکسس ( Access )

    www.parsbook.com/دانلود-کتاب-pdf-آموزش-اکسس-access

    » دانلود کتاب آموزش پاورپوینت 2007 در هشت فصل ... ارسال شده ها ۵۲ دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب PDF آموزش اکسس ( Access )” ... باسلام وخسته نباشید آموزش اکسس درحد بسیار محدودی بودقسمت گزارش ها و زبان ...

  • آموزش گام به گام پاورپوینت (قسمت اول)

    www.beytoote.com/computer/sundries-web/powerpoint-step1-education.html

    پاورپوینت زیبا آموزش تصویری پاورپوینت آموزش کار با پاورپوینت , دانلود پاورپوینت , پاورپوینت , آموزش پاورپوینت , مایکروسافت آفیس , آموزش کار با پاورپوینت , ساخت اسلاید , PowerPoint ,

  • آموزش مجموعه نرم افزاری آفیس - وُرد، اکسل و پاورپوینت

    https://faradars.org/how-to-learn/microsoft-office

    آموزش نرم افزار Microsoft Word 2016 مدرس: مهندس سید رضا هاشمیان. نرم افزار Word از جمله نرم افزارهای ارائه شده توسط شرکت مایکروسافت می باشد که در بسته نرم افزاری آفیس قرار می گیرد.

  • آموزش ساخت ریبون سفارشی در اکسس | مرکز آموزشی مو به مو

    https://moobmoo.com/free-tutorials-3080-computer-create-ribbon

    آموزش ساخت ریبون سفارشی در اکسس. دوره ی آموزش ساخت ریبون سفارشی در اکسس شامل: آموزش ویدئویی ساخت ریبون سفارشی در Access 2010 و Access 2013، قابل تعمیم به دوره های آفیس می باشد.

  • کاملترین مجموعه آموزشی نرم افزارهای آفیس (ورد،پاورپوینت ...

    parandoush.com/eng/office

    کاملترین مجموعه آموزشی نرم افزارهای آفیس (ورد،پاورپوینت،اکسل،اکسس) امروزه دیگر داشتن مدرک دانشگاهی نمی تواند دلیل محکمی برای “مهندس” بودن باشد و با پیشرفت تکنولوژی و احساس نیاز به کامپیوتر و نرم افزار، برای هر مهندس ...

  • آموزش - صفحه 2 از 2 - دانلود رایگان پاورپوینت آماده

    www.elmafsha.ir/education/page/2

    آموزش کار با نرم افزار پاورپوینت. پاورپوینت جزء مجموعه آفیس مایکروسافت بود که ابتدا در سال ۱۹۸۹ برای مکینتاش و در سال ۱۹۹۰ برای ویندوز ارائه شد که چندین برنامه مایکروسافت را همراه داشت.

  • دانلود مجموعه فیلم‌های آموزش کاربردی پاورپوینت

    evazzadeh.com/learning-video/office-powerpoint/comment-page-4

    جزئیات فیلم آموزش پاورپوینت. ... آقای مهندس لطفا فایل دانلود پاورپوینت و اکسس رو هم بزارید <<< از زحمات جنابعالی سپاسگزاریم.

  • آموزش تصویری پاورپوینت 2016

    forum.learninweb.com/showthread.php?tid=1074

    توجه کنید که شما میتواند آموزش PowerPoint 2016 را به همراه چند بخش آموزشی دیگر که بصورت شبیه سازی شده و تعاملی درس داده شده است و رایگان نیز میباشد از لینک آموزش PowerPoint دانلود کنید.

  • دانلود آموزش ورد، اکسل و پاورپوینت

    support.kowsarblog.ir/دانلود-پی-دی-اف-ورد

    این بخش از اجزائی همچون ورد (Word)، اکسل (Excel)، اکسس (Access)، پاورپوینت (PowerPoint) و… تشکیل شده است. دراینجا آموزش ورد، اکسل و پاورپوینت به صورت پی دی اف قرار گرفته ،برای دریافت روی تصاویر کلیک نمایید.




  • برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
    بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
    پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
    شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: