تکنولوژی OLED
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تکنولوژی OLED

تکنولوژی OLED

عنوان: تکنولوژی OLED قالب بندی: WORD تعداد صفحات: 49 این تحقیق در مورد نیمه رسانای OLED می باشد و درباره انواع ، ساختار ، کاربرد و تکنولوژی ساخت تلوزیون های OLED بحث و بررسی می نماید. مقدمه نیم‌رسانا یا نیمه‌هادی عنصر یا ماده‌ای است که در حالت عادی عایق باشد ولی با افزودن مقداری ناخالصی قابلیّت هدایت الکتریکی پیدا می‌کند. (منظور از ناخالصی عنصر یا عناصر دیگری است غیر از عنصر اصلی یا پایه؛ بر فرض مثال، اگر عنصر پایه سلیسیوم باشد ناخالصی ...


  • تکنولوژی OLED چیست؟ - electrotechnic..com

    electrotechnic..com/post/32

    تکنولوژی ا ال ای دی,ال ای دی,فناوری پلیمر پخش کنده نور,oled,oled,تلوزیون های oled,فناوری oled,led,دیود های نوری,دیود نوری,پلیمر نوری,جریان الکتریسیته,پلیمر پخش کننده نور,تلوزیون های منحنی oled,تکنولوژی تلوزیون های منحنی oled ...

  • تکنولوژی OLED - وب و اینترنت - انجمن نواندیشان

    https://www.noandishaan.com/forums/topic/110302-تکنولوژی-oled

    صفحه نمایش oled توسط یک محقق ژاپنی در سال ۱۹۸۵ کشف شد. اولین تلویزیون OLED در سال ۲۰۰۵ توسط شرکت سونی معرفی شد و به این شکل این تکنولوژی برای تولید صفحه های نمایش خانگی مورد نظر قرار گرفت.

  • تلویزیون OLED چیست؟ - زومیت - zoomit.ir

    https://www.zoomit.ir/2016/1/12/1899/what-is-oled

    تکنولوژی کنونی oled موجود در بازار به دو دسته تقسیم می‌شود: rgb oled و white oled؛ در نوع اول همچون دیگر تلویزیون‌ها، هر پیکسل دارای ساب پیکسل‌های سبز، قرمز و آبی است.

  • OLED به زبان ساده؛ قسمت اول: مقایسه با دیگر تکنولوژی‌ها ...

    https://www.zoomit.ir/2017/1/7/150789/oled-tv-explained

    در این مجموعه به زبان ساده توضیح خواهیم داد تلویزیون اولد (oled) چیست و چه مزایایی نسبت به دیگر تکنولوژی ها از جمله lcd و led دارد.

  • در مورد تکنولوژی OLED چه می دانید؟ | الکترونیک پروژه سایت ...

    elecpro.ir/about-oled-technology

    ساختار تکنولوژی oled. بر خلاف تکنولوژی led در تلویزیون های oled از دو صفحه آند و کاتد در بالا و پایین استفاده شده که بین این صفحه، صفحه های دیگری نیز قرار می گیرد. لایه های آن به صورت زیر می باشد:

  • تفاوت تلویزیون OLED یا تلویزیون QLED است؟

    mihansanat.com/fa/news/1/80723/تفاوت-تلویزیون-OLED...

    تکنولوژی oled در تلویزیون‌ها به روش‌های مختلفی تولید نور انجام می‌شود. اما تمام این روش‌ها را می‌توان به دو دسته کلی تقسیم‌بندی کرد.

  • اخبار روز تکنولوژی | شارپ نمایشگر اولد OLED گوشی هوشمند ...

    https://www.ebpnovin.com/شارپ-نمایشگر-اولد-OLED...

    شارپ نمایشگر اولد oled گوشی هوشمند تولید می کند: این شرکت قصد دارد تنوع محصولات خود را افزایش داده و با تولید اولین گوشی هوشمند خود با صفحه نمایش oled وارد این عرصه شود. شواهد نشان می دهد که کمپانی شارپ رسما به بازار تولید ...

  • تفاوت تلویزیون‌های OLED و QLED چیست؟ | اخبار میهن مارکت

    news.mihanmarket.com/...تلویزیون-های-OLED-و-QLED-چیست

    تکنولوژی oled. در تلویزیون‌ها به روش‌های مختلفی تولید نور انجام می‌شود. اما تمام این روش‌ها را می‌توان به دو دسته کلی تقسیم‌بندی کرد.

  • تفاوت تلویزیون LED با تلویزیون OLED چیست ؟ | ایران رادا

    https://iranrada.com/تفاوت-تلویزیون-led-با...

    شرکت منحصر به فرد لوازم خانگی ال جی از هر دو تکنولوژی led و oled در تلویزیون های خود استفاده کرده است. در این مقاله ما سعی کردیم تفاوت تلویزیون های led با تلویزیون های oled را به شما بیان کنیم تا در ...

  • تلویزیون OLED بخریم یا تلویزیون QLED؟ - امتداد نیوز

    https://www.emtedadnews.com/1123539/تلویزیون-oled...

    تکنولوژی oled. در تلویزیون‌ها به روش‌های مختلفی تولید نور انجام می‌شود. اما تمام این روش‌ها را می‌توان به دو دسته کلی تقسیم‌بندی کرد. با واسطه و بی‌واسطه. تلویزیون‌های مدل قدیمی همگی از نوع ...




  • برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
    بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
    پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
    شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: