آلترناتور
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آلترناتور

آلترناتور

عنوان: آلترناتور قالب بندی: WORD تعداد صفحات: 15 این تحقیق در مورد آلترناتور می باشد و ضمن معرفی این وسیله، به کاربرد آلترناتور در صنعت می پردازد. این پروژه جهت استفاده ی دانشجویان رشته های برق صنعتی (الکتروتکنیک) و رشته های مرتبط با آن مناسب می باشد. مقدمه جریان متناوب را آلترناتور گویند و فرق اصلی آن با مولد دائمی در شیوه گرفتن جریان از کلافهای مولد است. امروز بیش از نود درصد انرژی الکتریکی به‌وسیله آلتروناتورها تولید می‌شود. مقدار جریان ...


  • دینامهای الترناتور - khodroha.com

    khodroha.com/dinam.htm

    دینام های الترناتور . دلایل ظهور دینام های الترناتور. یکی از معایب دینام های جریان مستقیم این است که این دینام ها در دورهای پائین موتور قادر به شارژ . باطری نمی باشند امروزه مصرف کننده های برقی در خودرو زیاد شده است ...

  • وبلاگ تخصصی مهندسی خودرو و برق خودرو - تفاوت آلترناتور با ...

    farsmekanik.mihanblog.com/post/38

    پس باید برای این که آلترناتور بتونه باطری را شارژ کنه باید ولتاژ تولیدیش بیشتر از ولتاژ باطری باشه.

  • آلترناتور :: برق خودرو

    autoelectrical.blog.ir/category/آلترناتور

    برای پیوستن به کانال تلگرام اینجا کلیک کنید. با توجه به اینکه میدانید، اگر دیود ها خراب باشند، در هنگام اندازه گیری قدرت خروجی الترناتور، قدرت به حد لازم نمی رسد که میتوان بعد از جدا کردن رکتی فایر از الترناتور، از مدار ...

  • آلترناتور چیست ؟ - دیزل ژنراتور ژنراتور گازسوز موتور جوش ...

    vercut.com/آلترناتور-چیست-؟

    ژنراتور یا آلترناتور چیست ؟ آلترناتور یا ژنراتور بخشی از یک دیزل ژنراتور ، ژنراتور گازی و موتور جوش است که دقیقا مثل یک اینورتر عمل میکند و انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کند تا بتوان از آن جریان برق گرفت .

  • دینام همان آلترناتور است؟ - مجله اینترنتی توربومگ

    https://turboyadak.com/turbomag/post/15169

    آیا آلترناتور همان دینام است؟ حتماً خاطرتان هست که در سال های دور راننده ها قبل از خاموش کردن خودرو چندین بار پدال گاز را تا انتها می فشردند. این کار در زمان هایی که باتری خودروها کارکرده بود بیشتر انجام می شد.

  • محصولات - آلترناتور

    www.stam-sanat.com/ShowStuff/26/آلترناتور

    دینام. توانمندی تولید انواع آلترناتور با قابلیت اطمینان بالا جهت تامین برق خودرو ، همچنین ارتقاء طرحها با راندمان بالا جهت کاهش مصرف سوخت.

  • قطعات و عملکرد آلترناتور نیسان جونیور ۲۰۰۰ - پارس پروژه

    https://parsproje.com/pn/103-2013-08-09-19-55-30/2500-me36...

    دانلود فایل وورد قطعات و عملکرد آلترناتور نیسان جونیور 2000. دانلود فایل وورد قطعات و عملکرد آلترناتور نیسان جونیور 2000.

  • آموزش برق خودرو : مبحث کامل دینام و آلترناتور در خودرو ...

    https://cargeek.ir/آموزش-مکانیک-خودرو/483...

    دلایل ظهور دینام های آلترناتور بجای دینام های ژنراتور. یکی از معایب دینام های جریان مستقیم این است که این دینام ها در دورهای پائین موتور قادر به شارژ باطری نمی باشند امروزه مصرف کننده های برقی در خودرو زیاد شده است ...

  • دینام اتومبیل (آلترناتور) - مرجع تخصصی مکانیک آدامک

    adamech.ir/دینام-و-سیستم-شارژ

    4. واحد یکسوساز ( دیود دینام) واحد یکسوساز دینام که در بین تعمیرکاران به دیود دینام مشهور است، یکی از قطعات دینام یا آلترناتور است.

  • فرق دینام و آلترناتور چیست؟

    www.khodrotak.com/بخش-فوت-فن-خودرو-65/4164-فرق...

    به گزارش خودروتک، این کار در زمان هایی که باتری خودروها کارکرده بود بیشتر انجام می شد. اما به نظر شما دلیل آن چیست؟ با پاسخ به این سؤال متوجه خواهید شد که آیا آلترناتور همان دینام است؟




  • برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
    بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
    پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
    شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: