برنامه نویسی اسمبلی
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
برنامه نویسی اسمبلی

برنامه نویسی اسمبلی

زبان اسمبلی ابتدایی ترین و سریع ترین زبان برنامه نویسی برای تمامی سیستم های کامپیوتری است و تمامی برنامه های که با سایر زبان ها تولید می شوند، ابتدا به این زبان ترجمه شده و سپس توسط کامپیوتر پردازش می شوند. این ارائه مقدمه ای است بر آموزش مباحث اولیه اسمبلی و برای علاقمندان برنامه نویسی و کسانی که علاقه مند هستند که درباره این زبان تحقیق و ارائه انجام دهند، بسیار مناسب است. لازم به ذکر است مطالب این ارائه از منابع متعددی گرداوری شده و زحمت زیادی برای گردآورنده داشته است و لذا بهترین منبع برای آش ...


  • آموزش برنامه نویسی اسمبلی - فرادرس

    https://faradars.org/courses/fvsft117-assembly-programming

    آموزش عملی برنامه نویسی اسمبلی از صفر تا صد به صورت گام به گام و به زبان فارسی، با تدریس مهندس فرشید شیرافکن + به همراه حل مثال های متنوع

    • 4.8/5
    • زبان اسمبلی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

      https://fa.wikipedia.org/wiki/زبان_اسمبلی

      زبان اَسمبلی (به انگلیسی: Assembly language) یا همگذاری یک زبان برنامهنویسی سطح پایین برای رایانه‌ها و دیگر دستگاه‌های برنامه‌پذیر است که رابطهٔ یک-به-یک با دستورالعمل‌های زبان ماشین معماری رایانه دارد.

    • دانلود emu8086 v4.08 - کامپایلر و ویرایشگر کد زبان اسمبلی

      p30download.com/fa/entry/36259

      زبان اسمبلی یک زبان برنامه نویسی سطح پایین می باشد که زبانی نزدیک به زبان ماشین است و مستقیم تر از بقیه زبان ها با سخت افزار در ارتباط است.

    • Images of برنامه نویسی اسمبلی

      bing.com/images
      See more images of برنامه نویسی اسمبلی
    • دانلود MASM32 v10.0 - نرم افزار اسمبلر

      p30download.com/fa/entry/36190

      نرم افزار اسمبلر یکی از نرم افزار های تخصصی رشته های مهندسی کامپیوتر است که برای برنامه نویسی به زبان ماشین مورد استفاده قرار می گیرد. برای نوشتن برنامه به زبان اسمبلی به یک برنامه احتیاج دارید که می توانید از masm ،tasm ...

    • 17 پروژه به زبان اسمبلی - 2daydownload.ir

      www.2daydownload.ir/archives/assembly-samples-17-project.html

      ۱۷ برنامه زیر با زبان برنامه نویسی سطح پایین اسمبلی نوشته شده اند و شما را به دیدن آنها دعوت می نمایم. نکته : ای برنامه ها ۳۲ بیتی هستند و باید در ویندوز های ۳۲ بیتی آن را اجرا نمایید!

    • زبان اسمبلی - مقدمه

      hpkclasses.ir/Courses/Assembly/asm0100.html

      زبان اسمبلی قدیمی ترین زبان برنامه نویسی سطح پایین بعد از زبان ماشین است که ساختار و عملکردی وابسته به ماشین دارد و وسیله خوبی برای یادگیری نحوه کار کامپیوتر، سیستم عامل، کامپایلرها و زبان های سطح بالا است .

    • آموزش زبان اسمبلی - HPKClasses.ir

      www.hpkclasses.ir/Courses/Assembly/asm0000.html

      آموزش زبان اسمبلی. هدف اين درس درک عميق تر نحوه کار کامپيوتر در سطح پايين و در نتيجه توليد نرم افزارهای کارآمدتر در سطوح بالا می باشد.

    • اسمبلی, برنامه نویسی|xv14972

      xv14972.ly3.ir

      تحقیق قواعد برنامه نویسی اسمبلی در حجم 46 و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر: برنامه‌نويسي در C روش ديگر براي نوشتن كد براي اين تراشه‌هاي سيپرس استفاده از مفسر C و محيط ارتقاء آن است.

    • دانلود کتاب جامع فارسی آموزش زبان برنامه نویسی اسمبلی

      https://www.mspsoft.com/1391/10/30/آموزش-زبان-برنامه...

      آموزش زبان برنامه نویسی اسمبلی. کتاب جامع فارسی آموزش زبان برنامه نویسی اسمبلی را که کتاب و جزوه بسیار کاملی جهت آموزش زبان برنامه نویسی اسمبلی هستش که در قالب یک فایل pdf اماده دانلود کرده ایم که امید وارم شما همراهان ام ...

    • دانلود فیلم اموزش تصویری اسمبلی به زبان فارسی

      https://www.mspsoft.com/1391/07/07/اموزش-تصویری...

      زبان همگذاری یا اسمبلی (به انگلیسی: Assembly) به مجموعه زبان‌های برنامهنویسی سطح پایینی اطلاق می‌شود که در آن مستقیماً دستورالعمل‌های پردازندهٔ اصلی (CPU) نوشته می‌شود ( یعنی دستوراتی که ALU ...




    • برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,
      مطالب مرتبط
      بخش نظرات این مطلب
      آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
      بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
      پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
      شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
      نام
      آدرس ایمیل
      وب سایت/بلاگ
      :) :( ;) :D
      ;)) :X :? :P
      :* =(( :O };-
      :B /:) =DD :S
      -) :-(( :-| :-))
      نظر خصوصی

       کد را وارد نمایید:

      آپلود عکس دلخواه: